ZWROTY
Każdy Klienta ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia dostarczenia przesyłki.
Zwrot krok po kroku
- Formularz odstąpienia od umowy dostępny jest tutaj.
- Należy go wypełnić i przesłać na adres e-mail zwroty@omegakarmy.pl, a także dołączyć do paczki wraz ze zwracanymi produktami.
- Paczkę należy wysłać na adres:
V EZOO Sp. z o.o.
ul. Krzywa 18
59-216 Ziemnice
- Pieniądze zostaną zwrócone niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
- Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie.
Wyjątki od odstąpienia od umowy
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi m.in. w odniesieniu do umów w przypadkach wskazanych w art. 38 Ustawy Prawa Konsumentów, w tym w szczególności w odniesieniu do umów o:
- świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy;
- w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy;
- w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
Szczegóły dotyczące zwrotów dostępne są w regulaminie sklepu
REKLAMACJE
Każdy Klient sklepu omegakarmy.pl ma prawo zgłosić reklamację na adres e-mail reklamacje@omegakarmy.pl lub pisemnie na adres:
V EZOO Sp. z o.o.
ul. Krzywa 18
59-216 Ziemnice
Przed odebraniem przesyłki Klient powinien sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, stwierdzenia uszkodzeń, należy nie przyjmować przesyłki i w celu sprawniejszego procedowania, niezwłocznie zgłosić reklamację.
Klient zachowuje prawo odstąpienia od Umowy oraz prawo do reklamacji niezależnie od ww. okoliczności.
Reklamacja powinna zawierać w szczególności:
- opis problemu, podanie numeru zamówienia, którego zgłoszenie dotyczy,
- dane kontaktowe Klienta: adres poczty elektronicznej, numer telefonu, ewentualnie adres do korespondencj.
Sprzedawca zastrzega sobie możliwość kontaktu z Klientem przy wykorzystaniu podanych przez niego danych kontaktowych.